Ovatko kirjan takakannen lainaus taskut jo niin vanhanaikaisia, että niitä ei voi saada enää mistään?

Kysytty

Koulussa lainataan koulun kirjaston kirjat vielä perinteisellä systeemillä, jossa opiskelija täyttää pieneen pahvikorttiin nimensä ja antaa opettajalle. Tuo kortti on kirjan takakannen taskussa. Ovatko nämä taskut jo niin vanhanaikaisia, että niitä ei voi saada enää mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varmaan olette käyttäneet paperitaskuja. Niiden löytäminen on melkoisen hankalaa.

Eirlaisia ja erikokoisia pieniä muovitaskuja on edelleen tarjolla. Hakusanana netissä tarratasku.

Esim.  Eriplast, PTT kauppa, ATK pikatukku ja ROC paperipalvelu sekä tietysti Kirjastopalvelun detroit lainaus taskut