Kaisa Jaakkolan uutuuskirja hyvän olon hormonidietti, onko kirjaa mahdollista saada kirjastoon??

Kysytty

Kaisa Jaakkolan uutuuskirja hyvän olon hormonidietti, onko kirjaa mahdollista saada kirjastoon??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on tilattu kirjastoihin, muttei ole vielä saapunut. Kouvolan kirjastoihin on tulossa yhdeksän kappaletta. Varauksen teokseen voitte tehdä joko netin kautta tai soittamalla tai käymällä kirjastossa. Kouvolan pääkirjastoon ja Kuusankosken kirjastoon on myös tulossa pikalainakappaleet, joiden laina-aika on yksi viikko ja joita ei voi varata.