Kuinka monta kirjaa saa olla saman aikaisesti lainassa uuden koronasulun lähestyessä?

Kysytty

Kuinka monta kirjaa saa olla saman aikaisesti lainassa uuden koronasulun lähestyessä? Kuntouttava työkin suljettaneen, olen sitten täysin yksin taas. Luen hurjan paljon, ainoa ilo.

Vastaus

Vastattu

Hyviä uutisia. Et jää ilman lukemista.

Sinulla saa olla samanaikaisesti 100 lainaa (ja 50 varausta). https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/100_lainaa_50_varausta_5_uusimiskertaa__(37498)

Lisäksi voit katsahtaa ohimennen kirjastosi kierrätyshyllyn tai -kärryn. Sieltä voit ottaa mukaasi kirjoja ilman lainaamista. (Kirjat ovat kirjaston poistoja tai muiden asiakkaiden kierrättämiä)

Ehdit vielä hyvin täydentää lainapinoasi. Monet kirjastot ovat auki viikonloppuisin.