Otsikko
Kirjastonhoitaja! Tulen Espanjasta Helsinkiin ensi tammikuussa ja haluaisin hyödyntää kielikahviloita harjoitellakseni suomea. Viimeisen kahden kuukauden…

Kysytty

Moi, kirjastonhoitaja!

Tulen Espanjasta Helsinkiin ensi tammikuussa ja haluaisin hyödyntää kielikahviloita harjoitellakseni suomea. Viimeisen kahden kuukauden aikana olin katsonut tällaisia tapahtumia tältä verkkosivulta ja olin varma, että Helsingissä on paljon enemmän kielikahviloita kuin nyt. Ovatko kaikki kielikahvilat jo listalla vai voivatko niitä lisätä lähipäivinä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tänä syksynä Helsingissä on ollut kielikahviloita seuraavissa kirjastoissa: Itäkeskus, Kallio, Kannelmäki, Keskustakirjasto Oodi, Lauttasaari, Malmi, Malminkartano, Oulunkylä, Pasila, Pitäjänmäki, Töölö, Viikki ja Vuosaari. Viimeistään tällä viikolla pidetään syksyn viimeiset kielikahvilat ennen joulutaukoa. Osa kirjastoista on saattanut jo ilmoittaa Helmet-verkkokirjastossa kevään aikataulun, mutta kaikki eivät sitä ole vielä tehneet. Uskallan siis sanoa, että kielikahviloita on tulossa enemmän kuin tällä hetkellä Helmet-sivuilla näkyy.