Olen varannut kirjan, mistä on yksi kappale näköjään Sellon hyllyssä, mutta tämä hyllyssä oleva kirja ei lähde minulle vaan odotan kirjaa ilmeisesti jostain…

Kysytty

Olen varannut kirjan, mistä on yksi kappale näköjään Sellon hyllyssä, mutta tämä hyllyssä oleva kirja ei lähde minulle vaan odotan kirjaa ilmeisesti jostain muusta kirjastosta missä kirja on lainassa. Tiedoissa lukee "1 varaus, kappaleita 5".
Miten varausjärjestelmä oikein toimii?
Kirja on Siri Hustvedtin Kaikki Mitä Rakastin ja se on minikirja mitä yritin saada käsiini matkalle lähtiessäni. Ei kerennyt.

1 varaus, kappaleita 5

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja ei ole lähtenyt liikkeelle, koska sitä ei ole löydetty hyllystä. Soitin Sellon kirjastoon, eikä sitä vieläkään löydetty, mutta Sellon virkailija sanoi vielä jatkavansa etsiskelyä. Jos kirja löytyy, se tietysti lähtee tulemaan sinulle, mutta jos sitä ei löydetä, se merkitään kadonneeksi, ja silloin ei tosiaan ole muuta mahdollisuutta kuin odottaa seuraavaa palautuvaa nidettä.