Kenen runo. Kaukana siintää portti jylhänä, yksinäisenä myrskyjen piiskama, ruosteinen, yön kylmän takoma. Portin takana puiden latvat kylpevät auringossa,…

Kysytty

Kenen runo.
Kaukana siintää portti jylhänä, yksinäisenä myrskyjen piiskama, ruosteinen, yön kylmän takoma.
Portin takana puiden latvat kylpevät auringossa, jäät ajautuvat rantaan, joki virtaa vapaana

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksen tekstikatkelma on peräisin Kotiteollisuus-yhtyeen kappaleesta Rautaportti, jonka on sanoittanut Jouni Hynynen.

http://www.kotiteollisuus.com/musiikki/53-musiikki/sanoitukset/469-tomu…