Mistä löytäisin laulun sanoja netistä? Esim. Tässä tulee Risto Räppääjä lauluun? Kyselee epätietoinen opettaja

Kysytty

Mistä löytäisin laulun sanoja netistä? Esim. Tässä tulee Risto Räppääjä lauluun?

Kyselee epätietoinen opettaja

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleensä sanoituksia on melko hankala löytää netistä tekijänoikeussyistä. Makupalat-linkkikirjaston linkkien takaa löytyy jonkun verran sanoituksia Klikkaa
Makupalat.fi, https://www.makupalat.fi/fi/k/807%2B114734/hae?category=113768&sort=tit…

Tässä tulee Risto Räppääjä -kappaleen sanat saa Iiro Rantalan Risto Räppääjä ja Pakastaja-Elvi cd-levyn kansiliepeestä.