Mikä kaunis vanha laulu ja kuka laulaa? Laulu on käännös ja haluan tietää sekä suomen että englanninkielisen laulajan. Laulussa sanat.."Kun katson lapseen…

Kysytty

Mikä kaunis vanha laulu ja kuka laulaa? Laulu on käännös ja haluan tietää sekä suomen että englanninkielisen laulajan. Laulussa sanat.."Kun katson lapseen leikkivään, hän puhkee hymyyn herkimpään. Minkä lapsi lahjoittaa sen ilmaiseksi äiti saa..."jne

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kollega tiesi, että kyseessä on "Osanani ovat kyyneleet" -niminen kappale, jonka ovat levyttäneet suomeksi Anneli Sari ja Kaija Kärkinen myöhemmin uusin tekstein nimellä "Kyynelhelmet". Alun perin kappale on Marianne Faithfullin esittämä "As tears go by".

2 ääntä

Kommentit

Ja tuo "As tears go by" on puolestaan The Rolling Stones -yhtyeen ohjelmistoa ja sen on tehnyt parivaljakko Mick Jagger & Keith Richards - ja onnistuipa myös manageri Andrew Loog Oldham saamaan nimensä krediitteihin. Lisätietoja kiinnostuneille löytyy täältä: http://en.wikipedia.org/wiki/As_Tears_Go_By_%28song%29

osanani ovat kyyneleet(rollari kipale sanat)

kun katsot lapseen leikkivään.hän puhkee hymyyn herkimpään.mutta aina äidilleen tuo silloin sen.nään kyyneleitteen seuraan jään.ei kullallakaan koskaan voi,ei siihen rahaa kyllin ois.minkä lapsi lahjoittaa,sen ilmaiseksi äiti saa,kun rikkaus vie hymyn pois.myös kerran leikin itse noin.ja äidilleni hymyn sain.lapsi aina äidilleen,sen lahjoittaa kun kyyneleet vain saada voi.