Otsikko
Kauan odottamani kirja on nyt saapunut kirjastoon ja minun tulisi noutaa se. Mitä teen?

Kysytty

Kauan odottamani kirja on nyt saapunut kirjastoon ja minun tulisi noutaa se. Valitettavasti en juuri tällöin ole Suomessa. Olisiko mahdollista, että äitini hakisi kirjan puolestani, jos annan hänelle kirjastokorttini tiedot ja valtakirjan?

Vastaus

Vastattu

Äitisi voi hakea varauksen kortillasi, jos luotat hänelle kirjastokorttisi pin-koodin. Hänen täytyy lainata silloin varaus automaatilla.

Tiskillä asiointi onnistuu äidin omalla kortilla. Lainaamme varauksen sille.