Otsikko
Katosi kyselyni Krenatöörien retket Kirjoittaja ukkini matti latvala Vapaussota Vimpelin 1 komppanian retkestä

Kysytty

Katosi kyselyni Krenatöörien retket
Kirjoittaja ukkini matti latvala
Vapaussota Vimpelin 1 komppanian retkestä

Vastaus

Vastattu

Tämä vuonna 1921 ilmestynyt kirja on muutamissa kirjastoissa eri puolilla Suomea, ei kuitenkaan Kuopion alueen kirjastoissa. Sen voi saada kaukolainaan oman lähikirjaston kautta. Alla linkki hakupalvelu Finnan sivuille, josta näkyvät ne kirjastot, joiden kokoelmissa kirja on:

https://www.finna.fi/Search/Results?lookfor=Krenat%C3%B6%C3%B6rien+retket+&type=AllFields&dfApplied=1&limit=20