Kappaleen Krokotiili sanat. Ei löydy netistä mistään mutta monessa kirjastossa on lainattavissa VILLE JA PINJA levy jossa kappale Krokotiili. Onko mahdollista…

Kysytty

Kappaleen Krokotiili sanat. Ei löydy netistä mistään mutta monessa kirjastossa on lainattavissa VILLE JA PINJA levy jossa kappale Krokotiili. Onko mahdollista saada sen sanat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ville ja Pinja -levyllä on Edu Kettusen Krokotiili-niminen laulu. Saat levyn liittestä laulun sanat. Pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoista levy on Itäkeskuksen kirjastossa ja Sellon ja Tikkurilan musiikkivarastoissa.