Otsikko
Jostakin syystä en enää saa kirjaston sähköisiä muistutusmeilejä siitä, että lainani ovat erääntymässä. Tämä kävi ensimmäisen kerran viime kuun puolella ja nyt…

Kysytty

Hei!

Jostakin syystä en enää saa kirjaston sähköisiä muistutusmeilejä siitä, että lainani ovat erääntymässä. Tämä kävi ensimmäisen kerran viime kuun puolella ja nyt kun kävin netissä varaamassa aineistoa huomasin sattumalta, että tiistaina oli erääntynyt pari kirjaa.

Sähköpostiosoitteeni on oikein - onkohan vika kirjaston päässä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meillä HelMet-kirjastoissa ei ole ainakaan tietoa, että sähköpostimuistutuksissa olisi esiintynyt häiriöitä juuri viime aikoina. Lähinnä tulisi mieleen, että ehkä muistutusviestit olisivat juuttuneet sähköpostiosoitteessasi olevaan mahdolliseen roskapostisuodattimeen. Jos viestejä ei jatkossakaan kuulu, sinun kannattaa varmaan vaikka poiketa kirjastossa kysymässä asiaa vielä.