Otsikko
Jos kirjoitan/toimitan uuden kirjan, jossa on osa tekstistä aiemmasta omakustannekirjastani, niin täytyykö se jotenkin mainita uudessa kirjassa? Uuden kirjan…

Kysytty

Jos kirjoitan/toimitan uuden kirjan, jossa on osa tekstistä aiemmasta omakustannekirjastani, niin täytyykö se jotenkin mainita uudessa kirjassa? Uuden kirjan nimi olisi eri kuin aiemman.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tutkailin omakustantamista käsitteleviä kirjoja, mm. Kai Vakkurin kirjaa Digitaalinen painaiminen ja muita neuvoja omakustantajalle (2003). Ihan suoranaista ohjetta en kysmykseesi löytänyt, mutta esilletuomasi asian voisi tuoda esille esim. kirjan sisällön kuvauksessa esim. takakansitekstissä tai mainintana nimiösivun takana.