Miten saada tieto kirjoittamastani kirjasta leviämään?

Kysytty

Kotipaikkani on Vancouver Canada. Koska mielestäni tahdon voima on tärkeämpi kuin rahan voima, lähes jokainen suomalainen voi matkustaa laajalti jos todella haluaa. Uskon kokemusteni kautta, että vasta silloin kun rahat loppuvat reissulla, tarjoutuu seikkaulumatkailun helmet. Matkustamisen filosofiasta kertoma kirjani TASKURAHALLA MAAILMAN YMPÄRI julkaistiin Suomessa vuoden vaihteessa. Miten saisin tämän suomalaisten lukijoiden tietoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teosta on lukijoiden saatavilla yleisissä kirjastoissa ympäri Suomen. Vinkkejä omakustannekirjan markkinointiin löytyy esim. täältä: https://www.bod.fi/fingerprint/fi/spotlight/monipuoliset-markkinointitempaukset-myyvat-kirjaa/ Ja nythän tieto kirjasta saavuttaa ainakin tämän vastauksen lukijat!