Jos Helsingin kaupunginkirjastolle annettaisiin jokin vieraskielinen "raflaava" nimi, niin mikä se voisi olla?

Kysytty

Jos Helsingin kaupunginkirjastolle annettaisiin jokin vieraskielinen "raflaava" nimi, niin mikä se voisi olla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston englanninkielinen nimi on Helsinki City Library. Nimi ei ole järin raflaava, mutta tietääkseni muutakaan ei ole suunnitteilla.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Se olis tiätty Libria