Huomenta Ilmoituksista ei tullut minulle selväksi milloin on Kouvolan pääkirjastossa tabletti tutuksi senioreille, onko 4.10? Kiitos tiedosta!

Kysytty

Huomenta

Ilmoituksista ei tullut minulle selväksi milloin on Kouvolan pääkirjastossa tabletti tutuksi senioreille, onko 4.10?

Kiitos tiedosta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tablettikoulutus on pääkirjastossa 4.10, 5.10. ja 6.10 kello 10 ja 14:sta välisenä aikana.