Haluaisin tietoa sairaanhoitaja(amk) opiskelijoiden työharjoittelusta ulkomailla. Mm. Namibia, perustietoa maasta ja sen kansalaisista. Kustannukset,rokotukset…

Kysytty

Haluaisin tietoa sairaanhoitaja(amk) opiskelijoiden työharjoittelusta ulkomailla. Mm. Namibia, perustietoa maasta ja sen kansalaisista. Kustannukset,rokotukset, kaikenlaisia kokemuksia yms. heiltä, jotka ovat ulkomaanharjoittelussa olleet.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit etsiä tietoa aiheesta hakusanoilla työharjoittelu tai työskentely ulkomailla myös oman koulusi kirjaston kokoelmista (http://tietokeskus.ekamk.fi/).
Maakuntakirjaston kokoelmista löytyvät seuraavat kirjat hakusanalla työharjoittelu:
38.4 Lähtölaskenta. -Kansalaiskasvatuksen keskus. 1991
40 Menoksi. -Kansalaiskasvatuksen keskus. 1990
38.5 Munnukka, Terttu:Hoitamaan oppiminen ja opettaminen. -Tampereen yliopisto. 1997.
Namibiasta löytyy seuraavat kirjat:
48.2 Else, David:Africa - the south. -Lonely Planet. 1997
99.1 Ihamäki, Kirsti:Leonard Auala. -Kirjaneliö. 1985
98.2 INTERNATIONAL CONF. ON NAMIBIA:NAMIBIA 1884-1984 : READINGS ON NAMIBIA'S HIST... 1988
48.2 Issakainen, Martti:Namibialaisia sydänääniä. -Weilin + Göös. 1978
75.7 Itään ja etelään. -Suomen lähetysseura. 1995
99.2 Kivelä, Laina:Sallan selkosilta Afrikan aavikoille. -Herättäjä-yhdistys
26 Laukkanen, Pauli:Aurinkoa ja kylmiä väreitä. -Suomen lähetysseura. 1988
40 Maailma tänään [18]. -[Bonnier]. 1996
98.2 Namibia - viimeinen siirtomaa. -Tammi. 1980
40.8 Roihu, Ulla:Aikamme Ambomaat. -Suomen lähetysseura. 1999
99.1 Shamena, Magdalena:Perheemme ja Namibian tähden. -Kirjaneliö. 1980
99.2 Simojoki, Väinö:Sateenkiittäjät. -Suomen lähetysseura. 1998
Swaney, Deanna:Zimbabwe, Botswana & Namibia 1999
26 Toivanen, Pentti:Namibiassa ja naapurissa. -Herättäjä-yhdistys.1978
32.6 Yhdistyneet kansakunnat:Yhdistyneiden kansakuntien yleiskokouksen kolmaskymmeneskuudes istuntoka.... -[Ulkoasiainministeriö]. 1982
Aiheesta voi etsiä myös lehtiartikkeleita, tosin siellä näytti olevan sairaanhoitajien kohdalla enemmänkin työskentelystä ulkomailla kuin varsinaisesta työharjoittelusta.
Ulkomailla työharjoittelussa olleiden kokemuksia saat varmaan parhaiten koulun kautta. Sinun kannattaa ottaa yhteyttä myös työvoimatoimistoon.