Onko mahdollista lähteä au-pairiksi johonkin maahan 2-3kk ei-kesäaikaan?

Kysytty

Onko mahdollista lähteä au-pairiksi johonkin maahan 2-3kk ei-kesäaikaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lyhytaikaisia au pair –työpaikkoja on harvoin tarjolla muuhun kuin kesäaikaan. Työ- ja elinkeinotoimiston sivuilta http://www.mol.fi/paikat/ voi hakea työpaikkoja työn keston mukaan (laita sanahakuun au pair). Jos au pair –paikkoja ei löydy haluamallasi ajankohdalla, voit päästä ulkomaille töihin esim. kansainvälisille työleireille tai hotellityöhön. Kysy kirjastonhoitaja –palvelussa on vastaus, jossa on lueteltu vapaaehtoistyön linkkejä (hae hakuehdolla au pair).