Otsikko
Löytyisikö nukenvaatekaavoilla varustettuja käsityölehtiä jos tänään tulisin illalla katselemaan, onko teillä kopiointipalvelua, jos haluan kaavoista kopion,…

Kysytty

Löytyisikö nukenvaatekaavoilla varustettuja käsityölehtiä jos tänään tulisin illalla katselemaan, onko teillä kopiointipalvelua, jos haluan kaavoista kopion, mikäli lehteä ei voi lainata? Ylipäätänsä jos on käsityölehtiä, voin tulla itse niitä penkomaan, ettei teidän tarvise niitä käydä läpi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nukenvaatekaavoista löytyy runsaasti erilaisia malleja lehdistä ja kirjoista. Koska osoitit kysymyksesi Oulunsalon kirjastoon, tänne on nyt koottuna aineistoa, jonka voit noutaa illalla.

Outi-kirjastojen järjestelmästä http://www.outikirjastot.fi/ aiheesta löytyy tietoa kun vaihdat asiasanaksi "nukenvaatteet". Samoin Aleksi-aikakauslehtiartikkeli tietokannasta löytyi tietoa seuraavista 1 Barbien ja pikkuäidin yhteinen kesätyyli Tegelberg, Tarja Suuri käsityölehti 2004, nro 6-7, sivu 20-21, 61-62. 2 Ulos ja liikkeelle! Lehtonen, Ann-Mari Moda 2004, nro 1, sivu 68-73, 101-106 3 Beibi lomailee : toivotut Baby Born -vaatteet Kolehmainen, Teija Suuri käsityölehti 2003, nro 6-7, sivu 24-25, 64, 72 4 Suloista suloisille Lehtonen, Ann-Mari Novita 2003, nro 3, sivu 62-64, 103-107 5 Barbien kukkamekko Ruotsi, Suvi Novita 2003, nro 2, sivu 77, 109.