Otsikko
Haluaisin tietää mistä voisin hankkia lääketieteen alan äänikirjoja, jotka tasoltaan vastaisivat lääkärin peruskoulutuksen tasoa? Kaikki lääketieteen alat…

Kysytty

Haluaisin tietää mistä voisin hankkia lääketieteen alan äänikirjoja, jotka tasoltaan vastaisivat lääkärin peruskoulutuksen tasoa? Kaikki lääketieteen alat kiinnostavat, mutta erityisesti kiinnostaisivat ainakin kardiologia ja keuhkotaudit.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Terveystieteiden keskuskirjastosta kerrottiin, että ainakaan Suomessa tällaisia äänikirjoja ei ole. On mahdollista, että muualta maailmasta niitä löytyisi, mutta varsin kallista niiden hankkiminen olisi.
Terveystieteiden kirjaston yhteystiedot: Haartmaninkatu 4, 00290 Helsinki, Puh (09) 191 26643, Fax (09) 241 0385, terkko-info@helsinki.fi, http://www.terkko.helsinki.fi/ .

Voit myös ottaa yhteyttä Näkövammaisten kirjastoon, suomenkielinen asiakaspalvelu, (09) 2295 2200, kirjasto@celialib.fi , oppikirjapalvelut, avoinna arkisin kello 11-15, käyntiajat sopimuksen mukaan. Puh. (09) 2295 2260, oppikirjapalvelut@celialib.fi , http://www.celialib.fi/ .