Otsikko
Löytyykö äänikirjana Stig Larssonin Trilogiaa, kolmiosainen juttu, jonka yksi osa on miehet jotka vihaavat naisia?

Kysytty

Löytyykö äänikirjana Stig Larssonin Trilogiaa, kolmiosainen juttu, jonka yksi osa on miehet jotka vihaavat naisia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttäisi siltä, että trilogian kirjoja ei ole vielä ilmestynyt äänikirjoina. ”Miehet jotka vihaavat naisia” on tulossa verkkokirjakauppojen mukaan syyskuussa. Samaan aikaan olisivat tulossa myös seuraavat osat ”Tyttö joka leikki tulella” ja ”Pilvilinna joka romahti”. Jonkin verran pitää siis vielä odottaa. Koska Larssonin kirjat ovat olleet hyvin suosittuja, niitä hankitaan varmasti äänikirjoinakin kirjastoihin. Kannattaa siis palata asiaan uudestaan syksyllä.