Otsikko
Onko Harry Potter ja Feeniksin kilta luettu äänikirjalle voiko sen lainata / varata kirjastosta, en löytänyt helmetin tietokannasta

Kysytty

Onko Harry Potter ja Feeniksin kilta luettu äänikirjalle voiko sen lainata / varata kirjastosta, en löytänyt helmetin tietokannasta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Feeninksin kilta ei ole ilmestynyt äänikirjana. Viimeisin Potter äänikirja eli Liekehtivä pikari on vuodelta 2005. Tammelle voi antaa asiasta palautetta, ja toivoa äänikirjan pikaista julkaisua:
http://www.tammi.net/asp/empty.asp?P=5899&VID=default&SID=4863726527928…