Otsikko
Miksi Seppo Jokisen Hiirileikki äänikirja c kasetteina on koko ajan hyllytilassa, vaikka siitä on tehty varauksia jo puoli vuotta sitten?

Kysytty

Hei, miksi Seppo Jokisen Hiirileikki äänikirja c kasetteina on koko ajan hyllytilassa, vaikka siitä on tehty varauksia jo puoli vuotta sitten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seppo Jokisen Hiirileikki -äänikirja on C-kasettina vain kahdessa kirjastossa. Käpylän kirjasto on remontin takia suljettu 1.7.2011 saakka. Varaukset eivät kohdistu suljettuna olevan kirjaston aineistoon. Tikkurilan kirjaston äänite, ainoa tällä hetkellä lainattavissa oleva kappale, on korjattavana. Toivotaan, että se saadaan pian kiertoon.
Nykyisin äänikirjat hankitaan cd-muotoisina, mutta Hiirileikki löytyy Helmet-kirjastoissa vain C-kasettina.