Olen ollut jostain huomaavinani, että Kalle Päätalon tuotantoa olisi ammoisina aikoina julkaistu äänikirjoina C-kasetilla. Olen koettanut konsultoida…

Kysytty

Hei! Olen ollut jostain huomaavinani, että Kalle Päätalon tuotantoa olisi ammoisina aikoina julkaistu äänikirjoina C-kasetilla. Olen koettanut konsultoida internetiä aiheesta, mutta huonoin tuloksin. Kyselisinkin nyt vahvistusta tälle C-kasettihavainnoille: muistelenkohan omiani ja jos en, mitä Päätaloa moisina löytyy? Tarkemmat tiedot helpottaisivat tällaisen kuriositeettiaarteen etsimistä suuresti. Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kyllä Päätaloa C-kasettiäänikirjoina on julkaistu. Selvittelymme mukaan ainakin nämä:

Koillismaa-sarja: Mustan lumen talvi

Iijoki-sarja: Tammerkosken sillalla ; Iijoen kutsu ; Iijoelta etelään ; Pato murtuu ; Hyvästi Iijoki ; Pölhökanto Iijoen törmässä

Muut teokset: Ihmisiä telineillä ; Ennen ruskaa ; Höylin miehen syksy ; Sateenkaari pakenee ; Juoksuhautojen jälkeen ; Mustan lumperin raito ; Selkosten viljastaja ; Kannaksen lomajuna

Ihmisiä telineillä on lisäksi ilmestynyt cd-äänikirjana.

Näitä voit saada Vaara-kirjastoista ja jos meiltä ovat poistuneet, ne voi saada kaukolainaksi.