Haluaisin tietää kaikki Fredrika Runebergin teokset. Ilmestymisvuodet jne.

Kysytty

Haluaisin tietää kaikki Fredrika Runebergin teokset. Ilmestymisvuodet jne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saat luettelon Fredrika Runebergilta julkaistuista teoksista Fennica-tietokannasta, josta löytyy kaikki Suomessa julkaistu tai suomalaisten kirjoittama kirjallisuus. Finna.fi:n Fennican hakutulos tekijänä Runeberg Fredrika https://kansalliskirjasto.finna.fi/kansalliskirjastofikka/Search/Result…

3 ääntä

Kommentit

Hei olisi kiva, jos koostaisit julkaisuajat ja paikat. Tämä on vähän surkea vastaus.