Haluaisin tehdä sukututkimuksen...en kuitenkaan tiedä hinnoista ym. mitään... missä luokassa on sukututkimukseen liittyviä kirjoja Metsossa??

Kysytty

Haluaisin tehdä sukututkimuksen...en kuitenkaan tiedä hinnoista ym. mitään... missä luokassa on sukututkimukseen liittyviä kirjoja Metsossa??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaisi ehkä ottaa yhteyttä Suomen sukututkimusseuraan, jonka Internet-sivuilta löydät myös luettelon sukuselvityksiä tekevistä henkilöistä ja yrityksistä yhteystietoineen. Osoite on http://www.genealogia.fi/index.htm. Tampereen kaupunginkirjastossa sukututkimus on luokassa 99.31. Luokassa 99.3 olevista sukutukimusoppaista olisi varmasti hyötyä. Tällaisia ovat esim. Kankaanpää, Matti J.: Sukututkimus askel askeleelta, 1999; Sampio, Seppo: Sukututkimuksen perustieto, 1996 ja Hyppönen, Marjo: Sukututkimuksen käsikirja, 1988