Haluaisin lahjoittaa kirjaston käyttöön kirjan hyllystäni. Onko suositeltavaa ottaa ennakkoon yhteyttä kirjastoon ja kysyä mitä otatte vastaan vai tulla…

Kysytty

Hei, haluaisin lahjoittaa kirjaston käyttöön kirjan hyllystäni. Onko suositeltavaa ottaa ennakkoon yhteyttä kirjastoon ja kysyä mitä otatte vastaan vai tulla suoraan kirjastolle tekemään lahjoitusta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Voit tuoda lahjoituskirjan suoraan kirjaston tietopalveluun. Mainitsemaasi kirjaa on jo aika monta kappaletta Jyväskylän kaupunginkirjaston kokoelmissa, mutta osaa niistä on niin paljon lainattu, että voisimme mahdollisesti vaihtaa lahjoituskirjan eniten lainatun tilalle. Jos emme tarvitsekaan lahjoitettua kirjaa, laitamme sen poistomyyntiin tai voit saada sen takaisin itsellesi. Kiitos jo etukäteen lahjoituksestasi!