Haluaisin kysyä onko nimet Sisko Janica ja Päivi Johanna miten harvinaisia varsinkin tuo Janica kun yleensä se on varmaan Janika.

Kysytty

Haluaisin kysyä onko nimet Sisko Janica ja Päivi Johanna miten harvinaisia varsinkin tuo Janica kun yleensä se on varmaan Janika.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Janica-nimisiä on 1054
Janika-nimisiä on 2877
Sisko-nimisiä on 29421
ja Päiviä taas 36138
Johanna on näistä kaikeista yleisin ja heitä on 141464

Väestörekisterikeskusen Etunimihausta näkee montako tietyn nimistä on Suomessa. Katso tästä
https://192.49.222.187/Nimipalvelu/default.asp?L=1