Otsikko
Etsisin vanhaa runoa suutarista. Siinä on kohta hän lestipussinsa näytti pikilangan ja veitsen ja naskalin joita lapsesta saakka käytti nää kaikki on pantava…

Kysytty

Hei etsisin vanhaa runoa suutarista. Siinä on kohta hän lestipussinsa näytti pikilangan ja veitsen ja naskalin joita lapsesta saakka käytti nää kaikki on pantava arkkuuni ne tarvitsen siellä myötä mul on oma taivas ja autuuteni jossa tehdään suutarin työtä . Runosta ei muisteta enempää joten olisin kiitollinen jos runo löytyisi. Terveisin Helena

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme löytäneet kyseistä runoa. Ainoa löytämämme oli Lauri Viidan runo Suutarikin suuri viisas, mutta siinä oli eri aihe.