Kenen runo: " tänään kompastuin oksaan ja polku, metsän oma joki..."

Kysytty

Kenen runo: " tänään kompastuin oksaan ja polku, metsän oma joki..."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kyseessä on Sirkka Turkan runo, joka löytyy ainakin kokoelmista Maailma katettu pöytä ja Suomalaisia naisrunoilijoita, myös Turkan omasta kokoelmasta Mies joka rakasti vaimoaan liikaa runo löytyy.