Haluaisin käyttää ympäräiset kirjasarjaa luonteenvahvuuksien käsittelyssä. Mikä kirja sopisi kuhunkin vahvuuteen? ystävällisyys, itsesäätely, sinnikkyys,…

Kysytty

Haluaisin käyttää ympäräiset kirjasarjaa luonteenvahvuuksien käsittelyssä. Mikä kirja sopisi kuhunkin vahvuuteen?
ystävällisyys, itsesäätely, sinnikkyys, rehellisyys, oppimisen ilo, huumorintaju, rohkeus, reiluus, myötätunto, uteliaisuus, ryhmätyötaidot.

Vastaus

Vastattu

Sisu Kettu ei anna periksi / teksti: Anne-Maria Kuusela ; kuvitus: Matias Teittinen ; asiantuntija: Maija Nuorteva.

Tuossa ystävyys ja sinnikkyys

Puspus Pusukala tahtoo leikkiin / teksti: Anne-Maria Kuusela ; kuvitus: Matias Teittinen ; asiantuntija: Maija Hytti. Tuossa ystävällysyys ja toisten huomioonottaminen.

Pelokas Pingviini ylittää itsensä / teksti: Anne-Maria Kuusela ; kuvitus: Matias Teittinen ; asiantuntija: Maija Hytti. Tuossa rohkeus ja ujous.

Pieni kirja tunteista / teksti: Anne-Maria Kuusela ; kuvitus: Matias Teittinen ; asiantuntija: Maija Hytti.  Tässä tunnetaidoista laajemmin.

Siro Saparon iso moka / teksti: Anne-Maria Kuusela ; kuvitus: Matias Teittinen ; asiantuntija: Maija Hytti. Tuossa epäonnistumisesta.

Pomppu Bansku ylikierroksilla / teksti: Anne-Maria Kuusela ; kuvitus: Matias Teittinen ; asiantuntija: Maija Hytti. Tuossa tunteiden säätelyä.

Räyhä Ravun kiukkupuuska / teksti: Anne-Maria Kuusela ; kuvitus: Matias Teittinen ; asiantuntija: Maija Nuorteva. Tuossa negatiivisten tunteiden hallintaa.

Nämä kirjat ovat saatavissa Kymenlaakson kirjastoista.