Otsikko
Etsiskelen runoa, jossa kertoja muistelee: - - "koulun joulujuhlassa minulla oli liian pitkä otsatukka..". Siinä kerrottiin myös kuvaelman enkelistä, jolta…

Kysytty

Etsiskelen runoa, jossa kertoja muistelee: - - "koulun joulujuhlassa minulla oli liian pitkä otsatukka..". Siinä kerrottiin myös kuvaelman enkelistä, jolta putosi siipi tms.

Jouku suomalainen miesrunoilija, mutta kuka?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsitty runo on Timo Pusan Koulun joulujuhlassa veisattiin virsiä kokoelmasta Yövuoro (Kirjayhtymä, 1979).