Onko Karin Boyen runoa Visst gör det ont när knoppar brister suomennettu?

Kysytty

Onko Karin Boyen runoa Visst gör det ont när knoppar brister suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alunperin kokoelmassa För trädets skull (1935) ilmestynyt Ja visst gör det ont löytyy Viljo Kajavan suomennoksena kokoelmasta Viesti mereen : antologia Ruotsin uutta runoutta (WSOY, 1946) nimellä Se on totta: kivulla puhkeevat nuput -.