Otsikko
Etsiskelen erästä kuvakirjaa. Muistelen, että juonena siinä oli että kaksi lasta saavat lahjaksi laatikon, tai että lahja oli eräänlaisessa laatikossa. Ja…

Kysytty

Hei. Etsiskelen erästä kuvakirjaa.

Muistelen, että juonena siinä oli että kaksi lasta saavat lahjaksi laatikon, tai että lahja oli eräänlaisessa laatikossa. Ja sitten he matkustavat tämän laatikon kanssa erilaisiin paikkoihin. Muistan erään aukeaman jossa oli suuri valas.

Kirjan nimeen ehkä liittyi jotenkin sana lahja, ja siinä ei tosiaan ollut mitään tekstiä. Luin kirjaa lapsena 90-luvulla mutta todennäköisesti kirja on vanhempi.

Vastaus

Vastattu

Hei,

voisiko se olla John Praterin kuvakirja jonka nimi on  Lahja. Se on julkaistu vuonna 1985 ja kertoo mielikuvitusmatkasta pahvilaatikolla ja on tosiaan tuollainen tekstitön kirja.

Löytyy Vaara-kirjastojen kokoelmasta: Lahja | Vaara-kirjastot | Vaara-kirjastot (finna.fi).

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Olen kysyjä, ja se on juurikin tämä kirja! Kiitokset ihan mielettömästi tästä nopeasta vastauksesta ?