Otsikko
Olen vuonna 1989 syntynyt nainen,minulle luettiin pienenä erästä kirjaa ja nyt tahtoisin ostaa sen omalle tyttärelleni. Ongelmana vain on se ettei kukaan…

Kysytty

Hei.Olen vuonna 1989 syntynyt nainen,minulle luettiin pienenä erästä kirjaa ja nyt tahtoisin ostaa sen omalle tyttärelleni. Ongelmana vain on se ettei kukaan muista kirjan nimeä..kirja perustuu siihen että kuulija saa itse päättää kuinka tarina etenee. Eräänlainen hahmo,mis muistaakseni tai joku lintu matkaa kohti jotain ja matkalla tulee vastaan tienviittoja,ja kuulija saa valita että eteneekö hahmo esim kuumailmapallolla vai kävellen.jos hän päättää matkustaa lentäen niin hypätään sivuja eteenpäin,mutta js jatkaa kävellen kirjaa luetaan normaalisti eteenpäin.yms.noin kirja suunnilleen menee,enempää en muista kun olin niin pieni silloin.olisi todella hienoa jos kirjan nimen jostain saisi selville.?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Voisiko kyseessä olla Colin Macleanin kirja Korkealle ilmaan?
Se on Kirjaliton vuonna 1995 kustantama kirja, joka kuuluu
Osallistu tarinaan! -sarjaan. Kirjassa on 22 sivua ja se on 28 cm
korkea. Kannen sisäpuolella taitettu karttaliite. Kirjan sisältö kuvaavia asiasanoja ovat: ratkaisukirjallisuus : kuvakirjat
piilokuvakirjat, kuumailmapallot, lentäminen, etsiminen ja kartat. Kirjaa ei ole ole Jyväskylän kaupunginkirjastossa, mutta se on mahdollista saada kaukolainaksi.