Otsikko
Joensuun kaupunginkirjasto sai vuonna 2001 Opetusministriöltä avustuksen hankkeeseen Pikku Iida -tietokanta. Olen ymmärtänyt että hanke liittyi…

Kysytty

Joensuun kaupunginkirjasto sai vuonna 2001 Opetusministriöltä avustuksen hankkeeseen Pikku Iida -tietokanta. Olen ymmärtänyt että hanke liittyi kuvakirjatietokannan kokoamiseen. Halusin tietää mitä Pikku Iidalle sittemmin on tapahtunut - onko sen historiasta ja toiminnasta saatavissa dokumentteja, esim. toimintakertomusta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pikku Iida on nykyisin kuvakirjatietokanta Kirjavainen osoitteessa http://kirjavainen.jns.fi/. Kirjavaisen etusivulle on tiivistetty tietokannan idea ja hakulomakkeen ohjeista voi lueskella hakumahdollisuuksista.