Lasten kirjan nimi on hukassa! Kirja kertoo lelunallesta, joka unohdetaan hiekkalaatikolle. Nalle käpertyy lapaseen lämpimikseen. Paikalle sattui muistaakseni…

Kysytty

Lasten kirjan nimi on hukassa! Kirja kertoo lelunallesta, joka unohdetaan hiekkalaatikolle. Nalle käpertyy lapaseen lämpimikseen. Paikalle sattui muistaakseni joku muu leluhahmo, joka vei nallen jonnekin unohdettujen lelujen paikkaan (kanto tms..) Mikähän kirja mahtaisi olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on Ann-Madeleine Gelotte: Kadonnut pikku karhu, Tammi 1987.