Tietääkö kukaan? Kirja kertoo pariskunnasta, joille syntyy tytär, jolla on suulakihalkio. Vanhemmat häpeävät lastaan niin, että uskottelevat kaikille, ettei…

Kysytty

Tietääkö kukaan? Kirja kertoo pariskunnasta, joille syntyy tytär, jolla on suulakihalkio. Vanhemmat häpeävät lastaan niin, että uskottelevat kaikille, ettei mitään lasta olekaan. He piilottavat tytön kotiinsa, eikä hän pääse koskaan ulos. Sitten sattuu jotain, joko sota, tai tulipalo tms. ja talo romahtaa, tytön jäädessä sinne loukkuun. Pelastajat löytävät hänet elossa ja silloin hänen elämänsä alkaa. Kirja kertoo miten hän selviytyy elämästä, julman hylkäämisen ja vammansa kanssa aikuiseksi naiseksi asti. Toivon todella, että joku tunnistaisi tämän ja muistaisi kirjan nimen tai kirjailijan. Tämä olisi minulle hyvin tärkeää.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä kirjaa ei ole tunnistettu. Olen kysellyt asiaa kirjastojen valtakunnallisen sähköpostilistan kautta. Jos sitä kautta löytyy tietoa, ilmoitan sinulle. Tai tunnistaisiko joku lukijoista kirjan?