Etsinnässä on kirja, joka sijoittuu new yorkiin, ennen 2000-lukua luultavasti kirjoitettu ja ilmestynyt suomennettuna pokkarina myös . romaani, ei mitään…

Kysytty

etsinnässä on kirja, joka sijoittuu new yorkiin, ennen 2000-lukua luultavasti kirjoitettu ja ilmestynyt suomennettuna pokkarina myös .
romaani, ei mitään vakooja/poliisi-juttuja.
kertoo siellä elävistä rikkaista nuorista jotka voivat tehdä mitä vain

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuntomerkkejä vastaa osittain ainakin seuraavat teokset:

Bret Easton Ellis: Amerikan Psyko
Bret Easton Ellis: Glamorama
Don DeLillo: Cosmopolis
Cecily Von Ziegesar: Gossip Girl -sarja
Candace Bushnell: Sinkkuelämää
Candace Bushnell: Neljä blondia

F. Scott Fitzgeraldin klassikkoteos Kultahattu sijoittuu myös New Yorkiin ja siitä on ilmestynyt pokkariversio. Julkaisu- sekä tarinan tapahtuma-ajankohta eivät kuitenkaan täsmää.