Mistä löydän tietoa tapahtumista 1950 - 1990 -luvuilta koottuna niin, ettei joka luvulta tarvitse etsiä erikseen?

Kysytty

Mistä löydän tietoa tapahtumista 1950 - 1990 -luvuilta koottuna niin, ettei joka luvulta tarvitse etsiä erikseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Parhaiten tarkoitukseen sopivat teokset: Guinness-kronikka: 1900-luku. HM 1998 (kirjassa käsitellään sekä Suomen että koko maailman historiaa) ja
Puoli vuosisataa: MMM juhlakirja. O 1999 (tämä käsittelee lyhyesti Suomen historiaa 1950-90 -luvuilla).

Laajemmista historia-sarjoista Grimbergin Kansojen historia päättyy vuoteen 1977 ja Otavan suuri maailmanhistoria 1980-luvun puoliväliin.