Otsikko
Onko Kajaanin kaupunginkirjastossa eduskunnan pöytäkirjoja tai mahdollisuutta lukea niitä? Tarvitsisin käyttööni pöytäkirjat 1940-1970-luvuilta, tarkkoja…

Kysytty

Onko Kajaanin kaupunginkirjastossa eduskunnan pöytäkirjoja tai mahdollisuutta lukea niitä? Tarvitsisin käyttööni pöytäkirjat 1940-1970-luvuilta, tarkkoja vuosilukuja en osaa vielä sanoa? Tarvitsisin pöytäkirjat graduani varten.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kajaanin kaupunginkirjastosta löytyy eduskunnan pöytäkirjoja 1900-luvun alusta tähän päivään asti. Vanhat pöytäkirjat sisältyvät nimittäin Valtiopäivien pöytäkirjoihin ja näitä meiltä löytyy haluamaltasi aikaväliltä.

Valtiopäivien pöytäkirjat ovat käsikirjastoaineistoa, niitä ei voi saada kotilainaan mutta niitä voi käydä tutkimassa kirjastossa paikan päällä.