Mikä artisti/Kappale mahtaisi olla kyseessä? Eli suomalainen naisartisti ja biisi hukassa jossa laulettiin "Virta mua vie kun tulet mun luo, hetkeksi syliisi…

Kysytty

Hei!

Mikä artisti/Kappale mahtaisi olla kyseessä?

Eli suomalainen naisartisti ja biisi hukassa jossa laulettiin "Virta mua vie kun tulet mun luo, hetkeksi syliisi painahdun" tai jotakin sinnepäin en muista tarkkaan sanoja. Vaikuttaisi kuitenkin iskelmältä ja ei kovin vanhalta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale on Saija Varjuksen esittämä "Et voi mua kesyttää". Tämä Risto Asikaisen ja Ilkka Vainion tekemä laulu alkaa sanoin "Virta mua vie ja tuulet on mun, hetken sun syliisi painaudun". Kappale löytyy Varjuksen levyiltä Yambaijaa (1998) ja Parhaat - 40 hittiä (2001).