Mistä löytäisin nuotin kappaleeseen: Kaunis maa, säv. Matti Sihvonen, san. E. Kujala, sov. Lauri Peura ja esittäjänä mm. Jamppa Tuominen. Samalla nimellä…

Kysytty

Mistä löytäisin nuotin kappaleeseen: Kaunis maa, säv. Matti Sihvonen, san. E. Kujala, sov. Lauri Peura ja esittäjänä mm. Jamppa Tuominen. Samalla nimellä löytyy lauluja, jotka eivät ole sitä mitä etsin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jamppa tuomisen esittämä Kaunis maa on vuodelta 1982. Tätä Matti Sihvosen säveltämää ja Esa Kujalan sanoittamaa laulua ei ikävä kyllä ole julkaistu nuottina.