Etsin kitaranuotteja toni edelmanin kappaleeseen "armahan läheisyys"(nähe des geliebten).

Kysytty

Etsin kitaranuotteja toni edelmanin kappaleeseen "armahan läheisyys"(nähe des geliebten).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston eri toimipisteistä on saatavana "Sininen laulukirja" - 180 suosikkilaulua; ISBN 951-757-328-6. Nuoteissa on sanat, melodia ja kitaran soinnut.