Etsin tutkimuskirjallisuutta, englannin ja saksankielistä, varuskuntahistoriasta. Kuinka helposti sitä olisi saatavilla?

Kysytty

Etsin tutkimuskirjallisuutta, englannin ja saksankielistä, varuskuntahistoriasta. Kuinka helposti sitä olisi
saatavilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen tietokannasta Plussasta ja yliopistokirjastojen yhteistietokannasta Lindasta löytyy mainitsemillasi kielillä kovin vähän tietoa tästä aiheesta.

Varuskuntien historiasta on kyllä jonkin verran aineistoa, mutta lähinnä suomeksi ja ruotsiksi. Suosittelisinkin kääntymään Maanpuolustuskorkeakoulun kirjaston puoleen:

Maanpuolustuskorkeakoulun kirjasto
Osoite; Maurink. 1, PL 266, 00171 Helsinki
Puhelin: Lainaus ja kaukopalvelu 09-18126351, kirj.joht.DI Matti Hongisto 18126350
Avoinna: Ma-pe 8.30-16
Käyttöoikeus: Käyttöoikeus Suomen kansalaisilla