Etsin seuraavanlaista kirjaa. Muistaakseni tarinan päähenkilönä on hovinarri ja hänen seuranaan kissa ja hevonen jolla ns. kaksi etupäätä, toisen pään nimi on…

Kysytty

Etsin seuraavanlaista kirjaa. Muistaakseni tarinan päähenkilönä on hovinarri ja hänen seuranaan kissa ja hevonen jolla ns. kaksi etupäätä, toisen pään nimi on Sinne ja toinen on Tänne. Ovista pääsi muistaakseni sirkukseen tai linnan parvekkeelle seuraamaan marssia. Tätä satua metsästän nyt omille lapsilleni, onko tietoa kirjan nimestä tai tekijöistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme ole pystyneet jäljittämään satua. Laitoimme kysymyksen valtakunnalliselle kirjastojen tietopalvelulistalle, mutta sitäkään kautta ei tullut vastauksia. Jos joku kollega lomilta tultuaan tunnistaa sadun, palaamme asiaan.