En löytänyt finlexistä kokotekstiä laista polttopuun saannin turvaamiseksi (laki annettu 21.6.1940), mistähän opuksesta se voisi löytyä? se on vissiinkin…

Kysytty

hei,
en löytänyt finlexistä kokotekstiä laista polttopuun saannin turvaamiseksi (laki annettu 21.6.1940), mistähän opuksesta se voisi löytyä? se on vissiinkin kumottu muulla säädöksellä myöhemmin, mutta mistä tämän alkuperäisen löytäisi..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikkia säädöksiä Finlexistä ei tosiaankaan löydy. Kyseinen laki on kumottu säädöksellä 325/1945.
Lain 313/1940 teksti löytyy skannattuna osoitteesta
www.eduskunta.fi/pdf/saadokset/1940-313.pdf