En löydä millään seuraavaa tenttikirjaani. Chris Cooper, John Fletcher, Alan Fyall, David Gilbert and Stephen Wanhill: Tourism, Principles and Practice …

Kysytty

Hei!
En löydä millään seuraavaa tenttikirjaani.

Chris Cooper, John Fletcher, Alan Fyall, David Gilbert and Stephen Wanhill: Tourism, Principles and Practice (fourth edition)

Löytäisittekö te?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Melinda-tietokannan mukaan virjan viides painos on lainattavissa Centria-ammattikorkeakoulun, Haaga-Helian, Lapin korkeakoulun, Laurea-ammattikorkeakoulun, Itä-Suomen yliopiston, Satakunnan ammattikorkeakoulun ja Jyväskylän ammattikorkeakoulun kirjastoista. Jos tämä uudempi painos käy, voit tilata kirjan oman kirjastosi kaukopalvelun kautta.

Jos ehdottomasti tarvitset neljännen painoksen, voit tilata senkin kirjastosi kaukopalvelun kautta Ruotsissa. Libris-tietokannan mukaan neljättä painosta näkyy olevan ainakin kolmessa ruotsalaisessa kirjastossa. Kirjastot, josta kirjan pitäisi löytyä ovat Högskolan i Halmstad, Linnéuniversitetet, Universitetsbiblioteket Kalmar ja Umeå universitetsbibliotek.

Ota yhteyttä omaan lähikirjastoosi ja pyydä kirja kaukolainaksi.

http://libris.kb.se/
http://melinda.kansalliskirjasto.fi/