En halua kysyä, vaan lähettää suuret kiitokset e-äänikirjojen lukijalle Aku Laitiselle. Hän on loistava lukija!

Kysytty

En halua kysyä, vaan lähettää suuret kiitokset e-äänikirjojen lukijalle Aku Laitiselle. Hän on loistava lukija! Hänen lukemiaan kirjoja jaksaa kuunnella. Laitinen tekee juuri sopivan vähäeleisesti eri henkilöt ja lukee kulloisenkin tekstin tyyliin sopivasti. Laitinen on heti kakkosena äänikirjojen lukijana. Ykkönen on tietenkin aivan lyömätön Lars Svedberg!

Vastaus

Vastattu

Kiitokset kirjoista tai äänikirjoista voi lähettää helposti suoraan kustantajalle. Aku Laitisen lukemat kirjat on pääosin kustantanut Karisto.

https://www.karisto.fi/