Onko Yrjö Jyrinkosken lausumia Eino Leinon runoja saatavana cd levyinä.

Kysytty

Onko Yrjö Jyrinkosken lausumia Eino Leinon runoja saatavana cd levyinä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastoista ovat saatavissa "Eino Leinon toiverunot", osat 1 ja 2, Yrjö Jyrinkosken lausumina. Vantaalla näitä levyjä on vain Tikkurilan kirjastossa ja ne ovat tällä hetkellä lainassa, mutta Helsingissä niitä on hyllyssä monessa kirjastossa ja niihin voi tehdä varauksen missä tahansa pääkaupunkiseudun kirjastossa tai Helmet-järjestelmän (www.helmet.fi) kautta miltä tahansa tietokoneelta, jossa on internet-yhteys.